Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Зашто блог?

Инсерт времена у којем живимо
Довољан разлог је што живим на Балкану, прецизније у Србији. Реланост се овде често коси са рубриком веровали или не, пре свега захваљујући политичарима. Понекад ми се у објавама на друштвеним мрежама од вести са њуз.нет учини да је права вест. Толико нас ништа више не може изненадити.


Одатле блог, једноставно некада имам потребу да прокоментаришем дневне "бисере", медијске манипулације, лажи, и све оно што покушавају преко разних медија да нам "угурају" у главу. Некад ми је само лакше када ту накупљену фрустрацију избацим на "папир" а верујем да ће и таква помоћи неком истомишљенику да увиди да није сам.

Некад ми је жао млађе популације која не памти боље па мисли да је ово нормално, некада ми је жао старијих који су се претворили у медијске конзументе. Признајем, некад помислим да ти млади од силне пасивности не мисле сами својом главом, а да нас ти старији суграђани, медијски конзументи, својим веровањем политичарима и медијима на сваким изборима убијају својим избором.

Како год, нека бар неколико људи пратећи овај блог схвати да није чудно бити нормалан, доследан, принципјелан, солидаран, културан, љубазан. То су људи врлине, колико год вам због данашњег времена деловало да су мане. Не дозволите да вас свакодневница тера да заборавите на ове врлине, то је прави пут, останите на њему.

Није ми намера да тема овог блога буду искучиво политичари, него оно што је њихово (не)чињење донело (можда ја адекватнија реч однело) нама обичним људима, пре свега на пољу људских односа, морала, етике, поштења, узора, одгоја, културе, солидарности.

За увод довољно,  и да један мали апел, пријави се на листу за нове текстове (види у дну стране), да будемо у контакту.

1 коментар:

  1. Nisu samo odvratni (sve i jedan) političri krivi za OVO. Ne, ne branim ih. Sve, al baš s v e ih vidim za delovanjem izvesnom motkom po njima. Kriv je i onaj deo k o m i r a n o g naciona koji neće da misli glavom nego misli strahom, glađu i bedom. Oni koji su birali o v a k v e, a koji su u većini - uglavnom nemaju pojma šta rade celoj zemlji već 30 godina (višestranačja) birajući skotove kojima je preči lični interes od ukupnog, nacionovog. Meni ta krakovidost biračke većine nije jasna ako smo iz naciona koji je iznedrio umove koji će ostati u istoriji i kad sveta ne bude (Tesla, Pupin, Milanković, itd). Odličan ti blog i okay je da imaš mesto gde ćeš da izbaciš iz sebe i lepo i manje lepo kao reakciju na Stvarnu Stvarnost ove zemlje, ili šire. Po jednoj stvari smo isti : i ja sam iz SFRJ, evo već punih 65. Nastavi da pišeš, dobro je.

    ОдговориИзбриши

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib